Flawless Beauty Set Shaklee

Assalammualaikum semua!
lame saya x update entry baru kan...heheh, disebabkan banyak urusan yang perlu disetelkan blog saya terbiar seketika...
hari ni, seperti tajuk entry saya yang tertera kat atas tu mstila nak cite & nk share kt korang semua pasal "Flawless Beauty Set Shaklee" atau dalam bahasa melayu nye set kecantikan sempurna shaklee, hehe, sebut pasal cantik sape yang tak nak kan, tipula kalau kate "saya tak kisah pasal kecantikkan ni"...tipu3, hehe, saya juga wanita seperti anda, dan saya pon memang sukakan kecantikkan...
okay sebelum cot cet lebih-lebih jom layan gambar dulu...nak tau ape supplement shaklee khas untuk set kecantikkan sempurna ni?
haaaa..jom layan gambar jap..hehehe

ni adalah set yang saya cakap tu, amek ni je dah sempurna untuk anda.

okay cukup satu gambar dulu coz saya nak bebel2 jap..ehehehe
sambung cite balek yea...ape yang ade dalam set ni, seperti yang korang tengok ade COLAGEN SHAKLEE, VITAMIN C & VIVIX.

Meh saya share kelebihan satu-satu antara 3 suplement penting tu.

1) Kolagen
 kolagen berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit, kulit yang terdedah kepada pancaran matahari ditambah dengan pencemaran sekeliling menyebabkan kolagen didalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula. akibatnya, kehilangan kolagen menjadikan kulit kendur berkedut, kuku mudah patah dan rambut nipis tidak berdaya.

okay jom layan gambar. ehehe..

ni adalah testimoni daripada customer colagen shaklee...awesome kan??? hehehe

Kolagen shaklee


2) Chewable Vita C Plus Shaklee
ni vita c, korang mesti dah tau kan kelebihan vita c ni ape...haha

3) VIVIX
Tonik ajaib...haha, nak tau kenapa?, vivix ni mmg untuk mcm2 la...untuk awet muda, untuk yg berpenyakit diebetis, kencing manis dan macam2...harga setara dengan kesannya la kan..hehehe, amat sesuai untuk yang dah berumur, kalau yang muda2 mkn dari skrg lagila teramat2 bagusnye...
vivix anti penuaan...

Shaklee menawarkan set flawless beauty yang lengkap dengan nutrisi penting untuk menyerlahkan kejelitaan anda.
kebaikan:
-membantu menghasilkan kolagen yang diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit, tendon, ligamen, dan salur darah.
-menggalakkan kulit menjadi lebih tegang, anjal dan lembut.
-mengalakkan rambut mejadi lebih kuat, lebat dan bersinar.
-membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang dan gigi.

"flawless beauty set untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan"






























Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

PENGALAMAN BERSALIN CAESAR