KHASIAT PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

Assalammualaikum semua...

hai, hai, hai, dah masuk 14 Ramadhan dah, serius lajunya masa mengejar kita...seronok puasa tahun ni, x macam tahun-tahun lepas, saya tetap kekal bertenaga walaupun berbadan dua...

pelik jugak, dulu sebelum kahwin, i means time anak dara lagi terasa lembik je puasa, pernah rasa x larat langsung lagi-lagi bila dah jam 12.00 tengahari ke atas...perut mula pedih, almaklumlah saya ada gastrik tapi kentalkan jugak diri ni untuk terus berpuasa sebab x sanggup nak ponteng banyak hari..ekeke

actually start tahun lepas lagi saya puasa dan saya rasa bertenaga, start saya kenal dengan ESP, nama penuh dalam IC Energisng Soy Protein Shaklee, memang best sangat first time cuba saya dah fall in love dengan ESP ni, puasa saya mampu bertahan sampai petang...alhamdulillah dengan izin ALLAH..

ESP SHAKLEE

Dan sehingga hari ini ESP tetap menjadi pilihan hati saya tapi... ada satu lagi buah hati saya, antara produk shaklee yang memang jadi pujaan hati saya tahun ni haaa...PERFORMANCE DRINK SHAKLEE...

stok PERFORMANCE DRINK saya..hehe, dah bancuh simpan dalam fridge...

Apa keistimewaan dan khasiat dia yang buat saya jatuh cinta? nak tau?

jemput baca sampai habis..hehe

Antara khasiat yang terdapat didalam PERFORMANCE DRINK SHAKLEE:
  1. Membantu mengekalkan cecair dalam badan
  2. kurangkan kekejangan
  3. meningkatkan prestasi ahli sukan
  4. memberikan tenaga yang berpanjangan
Sangat sesuai untuk mereka yang:
  • Mengandung
  • Menyusukan anak
  • Para atlet
  • Mereka yang berpuasa untuk kekal bertenaga
  • Lelaki dan wanita
  • Kanak-kanak
  • Warga tua
  • Demam
rencana kesihatan 2013
minuman ini juga diambil oleh para atlet terbaik dunia seperti Caryn Davies pemegang pingat emas dalam sukan berkayak.

kerana PERFORMANCE DIRNK SHAKLEE merupakan minuman isotonik yang membantu penghidratan sempurna dan mengekalkan tenaga yang juga mengekalkan keseimbangan cecair dalam badan.

karbohidrat ringkas yang terdapat dalam PERFORMANCE DRINK SHAKLEE adalah glukos dan fruktos yang berfungsi mengekalkan tenaga serta merta dan maltodekstrin yang membekalkan tenaga berpanjangan.

lagi yang best!
  • Rasa oren, sedap!
  • Best minum sejuk2!
  • harga? tak sampai rm70 pun!

actually, PD+ESP+MEALSHAKE merupakan set mighty 3 gems, kami panggil set berpuasa lengkap, tapi mealshake saya x pernah cuba lagi, mereka kata rasa vanilla, maybe next Ramadhan saya akan add on mealshake sebagai menu sahur saya pulak...hihi

p/s: nak beli set berpuasa lengkap direct to shaklee? boleh klik link "set berpuasa lengkap" atau roger2 saya yea.

jom sihat bersama SHAKLEE!

PUAN FARAH
0132120792
SID 953262
COD AREA MELAKA SAHAJA










Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

PENGALAMAN BERSALIN CAESAR